با حضور دانش‌آموزان
همزمان با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری مراسم جشن نیکوکاری در مدارس شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 08 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری مراسم جشن نیکوکاری ظهر امروز با حضور مسؤولان شهری در مدرسه دخترانه نازنخ شهر اقبالیه برگزار شد.

خیرالله بیگدلو عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه در این مراسم اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای کمک به نیازمندان است چراکه آن حضرت در دوران مختلف زندگی خود، به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: آشنایی دانش‌‌آموزان از سنین نوجوانی با واژه‌های احسان و نیکوکاری موجب گسترش این مهم در جامعه شده و دانش‌آموزان را به انجام کار خیر و خیرخواهی تشویق می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم در خصوص انفاق و نیکوکاری ادامه داد: نیکی به دیگران اصل و محور همه خوبی‌ها و زکات نعمت‌ها است.

بیگدلو تصریح کرد: کمک به نیازمندان یک وظیفه اسلامی و انسانی بوده و به عنوان یکی از سنت‌های حسنه اسلامی در بین مردم ایران نهادینه شده است.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: همانطور که دانش‌آموزان در انجام کارهای فردی همانند نماز کوشا هستند باید در انجام کارهای خیراندیشانه و گروهی هم مشارکت فعال داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه یادآور شد: برگزاری جشن عاطفه‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) اقدامی مقدس و ارزشمند است چون با این عمل خداپسندانه کمک گسترده‌ای به کم شدن فقر در جامعه می‌شود.

بیگدلو مطرح کرد: مشارکت بانوان تأثیرگذار، امدادیار و نیکوکار در توسعه نفاق و نیکوکاری نقش کلیدی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار