با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
شهردار شهر اقبالیه گفت: یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا عملیات والفجر8 با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در ستاد هماهنگی برگزاری یادواره 83 شهید اقبالیه که با حضور مسؤولان شهری در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه ارزش‌ها و جوانمردی‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس باید حفظ و حراست شود، اظهار داشت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری آنچه مهم بوده حفظ راه شهدای گرانقدر یعنی پاسداری از خون شهدا بوده که این مهم به عنوان نخستین وظیفه هر فرد در جامعه شناخته شده است.

وی از برگزاری این یادواره خبر داد و افزود: یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عملیات والفجر8 روز دوشنبه شانزدهم اسفند ماه سال جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد محمد رسول‌الله شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: امیدواریم با برگزاری چنین یادواره‌هایی در مسیر اعتلا و ترویج آرمان‌های شهدا گامی کوچک برداشته و بتوانیم زمینه‌ساز نشر و ترویج این فرهنگ ناب در بین مردم و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان باشیم و آینده نظام را با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کنیم.

پیری تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها، برپایی نمایشگاه‌ها و فراخوان‌های فرهنگی با موضوع شهادت و دفاع مقدس یک گام تأثیرگذار در زمینه ترویج فرهنگ شهادت و شناسایی اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل جدید است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شهدای سرافراز کشور با فداکاری بسیار در دوران جنگ تحمیلی موجب مجد و عظمت بیشتر اسلام شدند.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: باید تلاش شود معارف دوران جنگ تحمیلی به طور صحیح به نسل جوان انتقال یافته و موجب بالندگی فکری آن‌ها شود.

پیری مطرح کرد: امیدواریم هر آنچه که می‌گوییم و عمل می‌کنیم در راستای جلب رضایت خدا و اهل‌بیت‌(ع) و شهدای گرانقدر باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌ها باید از سوی افرادی که در صحنه حضور داشته‌اند بیان شود، اضافه کرد: تنها در این صورت است که تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار شهر اقبالیه پیشرفت‌های امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا با خون خود حماسه خلق کردند و امروز اقتدار و صلابت کشور حاصل خون شهدا است.

پیری گفت: در یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عملیات والفجر8 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار