در همایش روز ملی بهداشت محیط
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: با پیشرفت علم و دانش، شناخت عوامل بیماری‌زا و تأثیرات آن بر تندرستی، انسان آموخت که باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کرده و از آنچه سلامتی او را به خطر می‌اندازد، اجتناب کند.
کد خبر: ۳۸۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در همایش روز ملی بهداشت محیط که همزمان با فرارسیدن یازدهم اسفند ماه روز ملی بهداشت محیط صبح امروز با حضور جمع گسترده‌ای از کارگران شهر اقبالیه در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه آحاد جامعه باید برای دستیابی به شهر سالم و زندگی سالم تلاش کنند.

وی افزود: حفظ تندرستی و رهایی از رنج و بیماری یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که همواره در طول تاریخ، فکر بشر را به خود مشغول کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: با پیشرفت علم و دانش، شناخت عوامل بیماری‌زا و تأثیرات آن بر تندرستی، انسان آموخت که باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کرده و از آنچه سلامتی او را به خطر می‌اندازد، اجتناب کند.

بیگدلی تصریح کرد: در این میان آنچه بیش از همه در برقراری و حفظ این امنیت و آسایش خاطر بروز می‌کند، فعالیت گسترده کارشناسان بهداشت محیط است که با تلاشی شبانه‌روزی در ارتقا امر بهداشت و حفظ سلامت آحاد جامعه می‌کوشند.

این مسؤول با بیان اینکه ضرورت حفظ بهداشت محیط، یکی از موضوعات بسیار جدی و اساسی امروز جوامع انسانی است، خاطرنشان کرد: مسائلی از این دست و هر آنچه را که جوامع مدرن و صنعتی امروز به اهمیت آن‌ها پی برده، از مسائلی است که دین اسلام و پیشوایان در حدود 1400 سال قبل آن‌ها را متذکر شده‌‌اند و پیروان خود را به رعایت قوانین و مقررات مربوطه و اجرای دستورات و قوانین اجتماعی و فردی ملزم کرده‌ و برای حفظ و نگه‌داری محیط زیست و بهداشت آن راهکار نشان داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار