فرمانده انتظامی قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان مغازه وکشف 56 فقره سرقت در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سردار مهدی محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در استان قزوین مأموران پلیس آگاهی استان با تشکیل کارگروه، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پیچیده یکی از سارقان را در قزوین شناسایی و به مقر پلیس آگاهی استان قزوین انتقال که در بازجویی فنی مأموران به سرقت از چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان قزوین با همدستی 6 سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با پیگیری شبانه‌روزی و تحقیقات لازم مخفیگاه سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تمام سارقان و یک مالخر در عملیات غافلگیرانه پلیس، دستگیر و در بازجویی مأموران به 56 فقره سرقت از مغازه از قبیل دستگاه جوش، درل، سنگ فرز، باطری، مس و آهن‌آلات به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال در قزوین اعتراف کردند .

محمودی اضافه کرد: در این رابطه هم یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه سواری پراید که متهمان در سرقت و جابه‌جایی اموال مسروقه استفاده می‌کردند، توقیف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چهار نفر از سارقان و یک مالخر سابقه‌دار بودند، تصریح کرد: هشت متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار