معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: توجه به موضوع فرهنگی در شهرها و روستاها است که اگر در خصوص موضوعات فرهنگی جامعه کار نشود هرچه قدر فعالیت‌های عمرانی انجام دهیم اثربخشی ندارد.
کد خبر: ۳۸۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم معارفه شهردار جدید محمود‌آباد‌نمونه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری استانداری، امام جمعه، شهردار اقبالیه، مسؤولان استانی و شهری در فرهنگسرای شهر محمودآباد نمونه صبح امروز برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این مراسم گفت: مردم خدمات شهرداری را نوک پیکان به عنوان خدمتگزاری نظام می‌دادند و کسی شهرداری‌ها، دولت و نظام را تفکیک نمی‌کند و اگر به طور مناسب و مطلوب خدمات ارائه شود، به عنوان خدمات نظام می‌دانند.

علی فرخزاد با بیان اینکه مسؤولان باید حسن خلق و رفتار مناسب مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: جایگاه‌های که در آن قرار داریم، جایگاه خدمتگزاری است و بسیاری از فرصت‌ها هم محدود است و اگر توانسته‌ایم خدمت کنیم نام نیک باقی خواهند ماند و اگر نه، این نعمت خدمتگزاری را از دست داده‌ایم.

وی اضافه کرد: سه برابر اعتبارات عمرانی استان توسط شهرداری‌ها هزینه می‌شود یعنی یک‌سوم توسط ادارات و نهاد‌های دولتی و سه برابر آن هم توسط شهرداری در شهرها صورت می‌گیرد که این نشان از نقش شهرداری در امر خدمت‌رسانی است تا مدیریت بر هزینه و درآمد نقش کلیدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: ماهانه بین 250 تا 300 میلیون تومان ارزش افزوده به شهرداری محمود‌آباد برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم پرداخت می‌شود.

فرخزاد یادآور شد: خدمات‌رسانی که به مردم صورت می‌گیرد، با اطلاع‌رسانی دقیق موجب اعتماد‌سازی مردم می‌شود که با رغبت عوارض خود را پرداخت کنند.

وی تشریح کرد: توجه به موضوع فرهنگی در شهرها و روستاها است که اگر در خصوص موضوعات فرهنگی جامعه کار نشود هرچه قدر فعالیت‌های عمرانی انجام دهیم اثربخشی ندارد.

فرخزاد ادامه داد: شهر محمودآبادنمونه به دلیل دارا بودن استعدادها، ظرفیت‌ها و موجودی که دارد، می‌تواند بستر توسعه و پیشرفت شهر در تمام ابعاد در آینده نزدیک باشد.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: باید فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص سبک زندگی و تغییر و تبدیل آن در جامعه جدی گرفته شود که شهرداری و شورا می‌تواند نقش پررنگ در اجرای فرهنگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم در حقیقت رضایت خداوند است، افزود: به طور قطع تلاش‌هایی که بر اساس برنامه‌های مدون انجام می‌شود با کمک و یاری خداوند همراه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: یک مدیر موفق بعد از شناخت و جایگاه خود، باید از پیرامون، وظایف و اختیاراتی که برعهده دارد، شناخت کافی داشته باشد تا بتواند در پیشبرد اهداف گام بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار