مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه گفت: بافت‌های فرسوده در محدوده‌های آسیب‌پذیر در برابر مخاطرات طبیعی قرار دارد که نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی بوده و لازم است در این زمینه به شهروندان آگاهی‌های لازم ارائه شود.
کد خبر: ۳۸۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به  نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، امید علیجانی در جریان بازدید از روند بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده که صبح امروز به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر صورت گرفت در جمع پیمانکاران شهرداری شهر اقبالیه با بیان اینکه احیا بافت‌های فرسوده نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و مردم است، اظهار داشت: مشارکت مردمی لازمه اجرای طرح بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهر اقبالیه است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده بوده که به این منظور در مراحل مختلف از سوی شهرداری شهر اقبالیه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط همانند راه و شهرسازی و شهرداری از یک سو و مشارکت مردم در اجرای این طرح از سوی دیگر لازم و ملزوم یکدیگر هستند، ادامه داد: شهروندان این شهر پا به پای متولیان باید آن‌ها را در این مهم همراهی کنند که در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی هستند.

علیجانی تصریح کرد: بافت‌های فرسوده در محدوده‌های آسیب‌پذیر در برابر مخاطرات طبیعی قرار دارد که نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی بوده و لازم است در این زمینه به شهروندان آگاهی‌های لازم ارائه شود.

وی مردم را استفاده‌کنندگان و ذینفعان اصلی طرح‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: توجه به خواسته‌ها و نیازهای شهروندی در اجرای طرح‌های شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: استفاده از مشارکت مردمی به این دلیل اهمیت دارد که پروژه‌های نوسازی و بهسازی در بافت‌های فرسوده شهری را بـه مرحله تحقق نزدیک‌تر می‌کند و تا زمانی که خود شهروندان ترغیب به انجام و اجرای این طرح نشوند، این مهم تحقق‌پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار