عضو شورای اسلامی اقبالیه:
عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: یکی از شئون و مسائل مهم امر به معروف و نهی از منکر، مسئله اقتصاد مقاومتی است که آحاد جامعه به ویژه بانوان باید به این موضوع که مطالبه مقام معظم رهبری است، ورود کرده و نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۳۸۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 27 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه قدیانلو در همایش آمران به معروف که صبح امروز با حضور جمعی از بانوان آمر به معروف شهر اقبالیه در سالن اجتماعات فرهنگسرای پیامبر اعظم(ص) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه اهتمام به انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، اقیانوسی از ارزش‌ها را در جامعه جاری می‌کند، اظهار داشت: ره‌آورد انس و الفت با نماز پرهیز از منکر، فحشا، گریز از آلودگی و همسایگی با پاکی، تهذیب، صفا و صداقت است.

وی افزود: یکی از شئون و مسائل مهم امر به معروف و نهی از منکر، مسئله اقتصاد مقاومتی است که آحاد جامعه به ویژه بانوان باید به این موضوع که مطالبه مقام معظم رهبری است، ورود کرده و نقش‌آفرینی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به تأکیدات دینی بر اهمیت و ضرورت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ادامه داد: آیات شریف قرآن کریم و احادیث اولیا دین تأکید فراوانی بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر داشته و لازم است به آن میزانی که تأکید شود و مورد عنایت مردم جامعه، مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

قدیانلو به ارزش خانواده در تفکر اسلامی اشاره و تصریح کرد: خانواده در تفکر اسلامی جایگاهی بسیار رفیع دارد، اگر موضوع خانواده در اسلام را با سایر اموری که مشابه این مقوله است، مقایسه کنیم برجستگی خاصی در مسئله خانواده ملاحظه می‌کنیم که بعضی از آن‌ها مهم و بعضی مهم‌تر بوده اما گاهی اموری وجود دارد که واژه مهم برای آن‌ کفایت نمی‌کند که از جمله این موضوعات، موضوع خانواده است.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: خانواده، منظومه‌ای متشکل از زن و مرد و فرزندان است که سلسله روابط عمیق روحی، عاطفی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان آن‌ها جاری است و با هدف رفع نیاز و کسب آرامش در حیطه روابط اجتماعی، تولید و تربیت نسل به حیات خود ادامه می‌دهند و در حقیقت مهم‌ترین جایگاه پرورش نیروی انسانی و محیطی مناسب برای رشد اعضای خود به شمار می‌رود؛ با رشد اعضای خانواده است که اجتماع رشد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار