رئیس اداره گاز آبیک خبرداد
رئیس اداره گاز شهرستان آبیک از احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه، میزان فشار گاز در شهر آبیک تقویت می‌شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمید شعبانیان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین، خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه قطعی گاز در شهرستان آبیک صورت گرفته و گازرسانی به طور مستمر ادامه دارد.

وی افزود: در شرایط بحرانی، تأمین گاز مشترکان خانگی، دامداری‌ها و مرغداری‌ها در دستور کار قرار دارد و قطع نمی‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک ادامه داد: طی بازدید‌های صورت گرفته از شهر  آبیک، روستاها و شهرک صنعتی کاسپین از نظرگازرسانی مشکلی وجود نداشته است.

شعبانیان اضافه کرد: شاید بارش برف ادامه نداشته باشد اما دمای هوا ممکن است به شدت کاهش یابد که در صورت لزوم، میزان مصرف گاز صنایع پرمصرف محدود می‌شود.

وی به احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 50 هزار متر مکعب در شهر آبیک اشاره کرد و گفت: در صورت رفع مشکل برق، این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود که تقویت فشار گاز در این شهر را به همراه دارد.

* تأمین سوخت یک واحد گلخانه در آبیک

در این جلسه مطرح شد که طی روزهای برفی و سرد در هیچ یک از روستاهای شهرستان آبیک مشکل کمبود آب وجود نداشته است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: با توجه به بارش برف و سرما سوخت یک واحد گلخانه خارج از نوبت و سایت از سوی شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی استان قزوین تأمین شد.

بیژن لطفی افزود: تأمین سوخت آذوقه مورد نیاز مرغداری‌ها است که برای یک دوره پرورش 45 تا 60 روزه به آب و به ویژه دان نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار