رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در بازدید از یک واحد صنعتی نساجی گفت: ظرفیت بالای صنعت نساجی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۳۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت  در بازدید از شرکت نساجی چاپ و تکمیل بوته واقع در شهر صنعتی البرز اظهار داشت: صنعت نساجی ظرفیت بالایی را در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات دارد و در این راه سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات به تولیدکنندگان استان قزوین است.

وی افزود: با توجه به بومی بودن این صنعت در کشور، تولید کنندگان استان قزوین می‌توانند با استفاده از ماشین‌آلات روز دنیا در حوزه صادرات به کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشور عراق فعالیت چشمگیری داشته باشند و زمینه اشتغال پایدار را در واحدهای صنعتی این استان فراهم کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین از افتتاح دفتری برای تسهیل امور مربوط به صادرات در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود وجود، چنین دفاتری برای کمک و تسهیل امور مربوط به صادرات به کشورهای مختلف دنیا امری ضروری بود که به زودی عملیاتی می‌شود.

گفتنی است، شرکت نساجی چاپ و تکمیل بوته با 70 نفر کارگر در دو شیفت کاری در زمینه گردبافی، چاپ و تکمیل، بافت و رنگرزی انواع پارچه در شهر صنعتی البرز فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار