مسؤول فرهنگسرای شهرداری اقبالیه:
مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه گفت: با پیروزی انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی در جامعه جایگزین شد.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سکینه اسماعیل‌زاده‌مقدم در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر  با حضور دانش‌آموزان پیش‌دبستانی در فرهنگسرای شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی‌(ره) نظام مردم‌سالاری دینی را در کشور پایه‌گذاری کردند و فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) در قرن معاصر را احیا کرده و ریشه ظلم و استبداد و طاغوت را از ایران خشکاند.

وی افزود: عظمت حضور مردم در انقلاب اسلامی ایران، مفهوم قدرت ایران را داشته و تا زمانی که در صحنه حضور داشته باشند، دشمن راه به جای نمی‌برد.

مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشید و راه، سیره و رهنمودهای ایشان همچون مشعلی فروزنده، گام نهادن در مسیر درست را به آحاد مردم جامعه نشان می‌دهد.

اسماعیل‌زاده‌مقدم ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری و عشق به اسلام ناب محمدی(ص) را از مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین انقلاب اسلامی برای نسل جدید خاطرنشان کرد: از آنجایی که نسل جدید با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنایی ندارند، بنابراین آموزش و پرورش باید از تمام ظرفیت خود برای تبیین انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان استفاده کند.

مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردای این کشور هستند، یادآور شد: دانش‌آموزان باید سعی کنند رهرو راه شهدا و ادامه‌دهنده آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باشند.

اسماعیل‌زاده‌مقدم با بیان اینکه با پیروزی انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی در جامعه جایگزین شد، مطرح کرد: در دیدگاه رژیم شاهنشاهی زن خوب، زن فریبا بود و بر همین اساس در آن دوران کشف حجاب صورت گرفت، اما ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود زن را در جامعه تأثیر‌گذار می‌داند.

وی گفت: با انقلاب اسلامی ملت ایران به جای وابستگی باید به خودکفایی برسد، این معنای الهی انقلاب بوده، انقلابی که قرآن برای انسان‌ها ترسیم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار