دروازه‌بان اسبق تیم ملی تأکید کرد
دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال تهران گفت: با تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران در استان قزوین می‌توانیم مشکلات ورزشی ورزشکاران را برطرف کرده که در این زمینه باید نگاه مسؤولان به ورزش این استان ویژه باشد.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید رضائی در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ستاره شهر اقبالیه به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته سه کشور که صبح امروز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان و ورزشکاران در فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش جامعه بزرگی است و می‌تواند اقدامات و تأثیرات مهم و بسزایی داشته باشد.

وی افزود: با تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران در استان قزوین می‌توانیم مشکلات ورزشی ورزشکاران را برطرف کرده که در این زمینه باید نگاه مسؤولان به ورزش این استان ویژه باشد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال تهران در خصوص ورزش و اثرات آن بر سلامت جسمی و روحی افراد به ویژه ورزشکاران ادامه داد: زمانی که در درون و ذهن انسان احساس ورزش کردن ایجاد شود به طور طبیعی سوخت و ساز بدن افزایش یافته و موجب ورزش کردن حداقل برای کوتاه‌مدت می‌شود.

رضائی تصریح کرد: بهبود زمین‌های ورزشی فوتبال و توسعه زیرساخت‌های این ورزش پرمخاطب می‌تواند تأثیر گسترده‌ای در پیشرفت این ورزش و همچنین توسعه ورزش‌های همگانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در هر کار و اقدامی ابتدا باید ابزار و زمینه را فراهم کرد، در رشته فوتبال هم باید ابزار آن شامل زمین مناسب، مربیان با تجربه، برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری، داوری و مدیریتی و سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار