رئیس هیأت فوتبال قزوین خواستار شد
رئیس هیأت فوتبال استان قزوین گفت: باید به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال در تمام شهرستان‌های این استان توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۳۶۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسین باجیوند در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ستاره شهر اقبالیه به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته سه کشور که صبح امروز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و جمعی از مسؤولان و ورزشکاران در فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با تبریک موفقیت سرمربی و بازیکنان تیم ستاره شهر در مسابقات اظهار داشت: از زحمات باشگاه ستاره شهر اقبالیه که نقش پررنگ و تأثیرگذار داشته و توانسته‌اند به لیگ سه کشوری راه یابند، تقدیر و تشکر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر اقبالیه قطب فوتبال استان قزوین است، افزود: به همت و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه زمین چمن برای تمرین ورزشکاران در حال احداث است که در سال آینده این زمین به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین ادامه داد: شهر اقبالیه ورزشکاران با استعدادی دارد که در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند خوش بدرخشند و به ویژه در رشته ورزشی فوتبال که به نمایندگی از این استان در لیگ سه کشور راه پیدا کرده‌اند.

باجیوند تصریح کرد: باید به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال در تمام شهرستان‌های استان قزوین توجه ویژه‌ای شود.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: باید به اهمیت مسائل فرهنگی، جذب جوانان، بسترسازی برای ارتقا فوتبال و بهره‌گیری از نظرها و همچنین برنامه‌ریزی‌های دقیق در بخش‌های مختلف تأکید شود.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین یادآور شد: برای موفقیت در ورزش پر مخاطب فوتبال به همکاری و برنامه‌ریزی تمام عوامل در بخش‌های مختلف امری ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار