رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین خبر داد
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از صادرات ۴۸۷ میلیون دلاری کالا از این استان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در هشتمین کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین و هیات همراه و نمایندگان مجلس، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌ها بوده و دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهرک خصوصی است.

وی افزود: استان قزوین دارای 3 هزار واحد صنعتی بوده که بیش از 2 هزار واحد دیگر هم در حال احداث است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: از ابتدای سال 95 تاکنون 487 میلیون دلار انواع کالاهای تولید شده در این استان با وزن بیش از 455 هزار تن به کشورهای هدف استان صادر شده است.

پرزحمت بیان کرد: استان قزوین جزو استان‌های برتر کشور در بخش صنعت است که در 33 هزار طرح ملی در زمینه اقتصاد مقاومتی که از سوی دولت پیش‌بینی شده، دو طرح آن برای قزوین بوده که یک طرح با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و طرح دوم هم تا پایان سال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: استان قزوین در ارائه تسهیلات به بخش صنعت و کشاورزی توانست در بین 30 استان رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: به 932 واحد کشاورزی و صنعتی در این استان تسهیلات پرداخت شده  که در مجموع 970 میلیارد تومان بوده است.

پرزحمت یادآور شد: با جذب سرمایه‌گذار خارجی توانستیم به موفقیت‌های عظیمی در بخش صنعت استان قزوین دست پیدا کنیم.

وی گفت: در طول هفته با برگزاری 4 جلسه در خصوص رونق تولید و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را مورد بررسی قرار داده که نتایج مطلوبی از این جلسات حاصل شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: طی 9 ماه گذشته در زمینه صادرات در این استان با 10 درصد افزایش روبه‌رو هستیم که امیدواریم با سرمایه‌گذاری مطلوب بتوانیم این میزان را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار