هفتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، چهارشنبه شب در مراسمی با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، هفتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگیهای فروش محصولات و نهاده های کشاورزی استانهای تهران، اصفهان، مازندران، قزوین، قم، البرز، خراسان رضوی، همدان و مرکزی محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

انواع تراکتور، کمباین، دروگر، شخم زن، سمپاش، سیستم های نوین آبیاری، ماشین آلات زراعی، باغی، انوع بذر و کود، سم، کودهای ارگانیک و بیولوژیک، دستگاههای نشا ء سبزی و صیفی، برنج، تسمه های صنعتی کشاورزی، تایمینگ، شیاری، پلی کرد، پلی اورتان، پی وی سی، در بیش از ۶۰ غرفه و فضایی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

هفتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته از ۲۱ لغایت ۲۴ دی ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، دریافت سفارش از مشتریان، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربه، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هفتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار