معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای مرحله دوم آزاد‌سازی آرد و نان گفت: آزاد‌سازی نانوایان در حال حاضر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر کبیری در نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان قزوین که صبح امروز با حضور اعضا در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد، اظهار داشت: حدود و حریم صنفی در صدور پروانه کسب نانوائی‌ها با هدف ایجاد رقابت در افزایش کیفیت پخت نان و بهبود فضای کسب و کار حذف شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای مرحله دوم آزاد‌سازی آرد و نان گفت: آزاد‌سازی نانوایان در حال حاضر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین مبنای صدور پروانه کسب نانوایان را رعایت استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان‌های استاندارد کشور اعلام و تصریح کرد: اعطای مجوز فعالیت نانوایی براساس شاخص‌های تعیین شده انجام می‌شود.

کبیری خاطر نشان کرد: ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم در احداث نانوایی‌ها برای استفاده از سوخت دوم به عنوان سوخت جایگزین در موارد اضطراری اجباری است و نانوایان باید در این راستا زیرساخت لازم را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده در برخی از شهرستان‌ها تراکم فعالیت واحدهای صنفی نانوایی بسیار است و این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده که باید اصلاح شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین تأکید کرد: صدور مجوز برای نانوایی‌ها براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت وزارت صنعت معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

کبیری عنوان کرد: 35 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در استان قزوین فعالیت دارد.

گفتنی است، بررسی مسائل مربوط به مرحله دوم آزاد سازی 20 درصدی سهمیه آرد نانوائی‌ها دستور کار اصلی این نشست عنوان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار