پرزحمت خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ريال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در نشست شورای بانک‌های استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: از طریق سامانه بهین یاب بیش از 2 هزار و 675 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان قزوین پرداخت شده است .
وی در این جلسه که با هدف بررسی روند اعطای تسهیلات رونق تولید به بنگاه های اقتصادی برگزار شد اظهار کرد: این تسهیلات توسط 401 واحد تولیدی در سطح استان قزوین دریافت شده است.
پرزحمت با اشاره به اینکه 272 واحد تولیدی نیز به شکل مراجعه مستقیم به بانک ها تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کرده اند، عنوان کرد: تا به امروز 2 هزار و 160 بنگاه اقتصادی اعم از واحدهای صنعتی و کشاورزی فعال، نیمه فعال، تعطیل و نیمه تمام در استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید متقاضی شده اند.
وی تصریح کرد: از این تعداد واحد ثبت نام شده، تا به امروز 2 هزار و 119 بنگاه اقتصادی بررسی شده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه از بنگاه‌های اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید یک هزار و 193 مورد در بخش صنعت هستند، یادآور شد: 967 مورد از این واحدها نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار