به مناسبت هفته بسیج
همزمان با فرارسیدن هفته بسیج همایش مشترک ائمه‌جمعه و جماعت در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج همایش مشترک ائمه‌جمعه و جماعت صبح امروز با حضور امام جمعه، امام جماعت، هیأت امناء، فرماندهان حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و جمعی از مسؤولان شهری در فرهنگسرای شهرداری اقبالیه برگزار شد.

امام جمعه شهر الوند در این همایش با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک نیروی میدانی برای ترویج و نشر ارزش‌های انقلابی و قرآنی بوده و همچنین نیرویی است که در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان دفاع می‌کند و پاسخگوی شبهات و سؤالات جوانان است.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی طهماسبی عنوان کرد: بسیج می‌تواند در سطح میلیونی آحاد مردم مؤثر باشد و در کنار مزیت‌های بزرگ ملی از قبیل هیأت‌های مذهبی، منبرها و روحانیت، بسیج هم یک امکان فوق‌العاده‌ای است که به برکت وجودی حضرت امام خمینی‌(ره) به وجود آمد و در این حوزه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: تفکر بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می‌زند چرا‌که یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی افکار آن‌ها است.

امام جمعه شهر الوند به نقش جوانان در مساجد اشاره و تصریح کرد: باید جوانان را برای حضور در مساجد ترغیب کنیم و در کارهای فرهنگی آن‌ها را مشارکت دهیم چراکه مسجد محل خودسازی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: نقش، همکاری، همدلی، هماهنگی، مشارکت و با هم بودن روحانیون و هیأت امنا ارزش مساجد را بالا می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار