معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با گلایه از بانک ها در ارائه تسهیلات گفت: باید واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال به سرعت تسهیلات خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۲۷۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار اقتصادی شاخص، عباسعلی درافشانی در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی که دیروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای خروج از رکود و ایجاد اشتغال به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط استان قزوین تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: واحدهایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در درجه نخست کوچک و متوسط باشد، فقط مشکل نقدینگی داشته باشند و مشکل بازار یابی نداشته باشند.

این مسئول اعلام کرد: از مجموع هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی ثبت نام شده در سایت بهین یاب تعداد ۴۷۲ واحد برای عقد قرارداد به بانک ها معرفی شده اند که انتظار می رود واحدهای پیش بینی شده بتوانند به سرعت تسهیلات خود را دریافت کنند.

درافشانی در ادامه با گلایه از بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال افزود: از مجموع واحدهایی که در سامانه بهین ثبت شده و به بانک ها معرفی شده اند تاکنون به ۳.۵ درصد از آنها تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، یادآور شد: متقاضیان با مراجعه به سایت بهین‌یاب و درج اطلاعات اقتصادی خود می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار