مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با به روز رسانی بانک اطلاعات بانوان توانمند در استان اطلاعات ۱۰۱ نفر از بانوان در این بانک ثبت شده است.
کد خبر: ۲۶۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مریم بیدخام در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و این قشر نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنند و علاوه بر نقشی که در خانواده دارند نقش بانوان در اجتماع نیز حائز اهمیت است.

 

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان جامعه، بانک اطلاعاتی زنان توانمند استان راه اندازی و به روز رسانی شده به طوری که در این بانک اطلاعات بانوان توانمند استان آمده است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: تاکنون 101 نفر از بانوان توانمند استان در این بانک اطلاعاتی ثبت نام کرده اند که داشتن تحصیلات عالیه، مقاله علمی، رزومه قوی و برجسته و فعالیت شاخص ملاک این بانوان توانمند است که بیشتر این بانوان نیز کارمند و غیره هستند.

 

وی عنوان کرد: هرچه بانوان ما توانمندتر بوده و سطح آگاهی آنها بالاتر باشد مشکلات آنها نیز کمتر می شود زیرا همه مشکلات در حوزه زنان به جهل ختم می شود و هرچه خانم ها توانمندتر باشند در نتیجه آسیب ها نیز کمتر خواهد شد.

 

بیدخام با اشاره به اهمیت شادابی و نشاط در جامعه بانوان اظهار کرد: ما درصدد هستیم از هر ظرفیتی استفاده کنیم تا خانم ها روحیه شادی داشته باشند و برای شادی مشروع نیز پیشنهاد داده ایم که برنامه ریزی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هرچه خانم ها بانشاط تر باشند همسر و مادر موفق تری خواهند بود بنابراین باید بکوشیم تا فضای شادی را برای بانوان ایجاد کنیم تا خانواده های با نشاطی را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار