کاراته‌کای قزوینی شانس نخست برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان است دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری کاراته‌کای این استان همچنان شانس نخست برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان است.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری دوره‌های استعدادیابی و کلاس‌های عمومی هیأت کاراته استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این هیأت هر ساله دوره‌های استعدادیابی در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین طی فصل تابستان نیز کلاس‌های عمومی کاراته در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با اشاره به منتخبان مسابقات جام رمضان که از سوی این هیأت طی سال جاری برگزار شد، مطرح کرد: چهار مرحله اردوی آماده‌سازی درون استانی بعد از ایام ماه مبارک رمضان برای منتخبان مسابقات جام رمضان برگزار شد.

داوری در خصوص آخرین وضعیت قهرمانان کاراته استان قزوین عنوان کرد: بهمن عسگری کاراته‌کای این استان هم‌اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و خوشبختانه در سه مسابقه‌ای که امروز با حریف خود ابراهیم حسن‌بیگی داشت، خوش درخشید.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: بهمن عسگری با برتری سه بر یک و یک بر صفری که در دو مسابقه نخست کسب کرد، سبب شد که این مسابقه به دور سوم نکشد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین اضافه کرد: بهمن عسگری کاراته‌کای این استان همچنان شانس نخست برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار