معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از تدوین و آماده سازی برنامه عملیاتی مربوط به این دستگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 11 December 2015
به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین کامران لشگری روز چهارشنبه افزود: برنامه های عملیاتی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بر اساس سیاست های اجرایی مدون در برنامه راهبردی صنعت، معدن کشور تدوین شده است. 

وی با اشاره به اینکه در سند برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت بیشتر به بخش‏های کلان پرداخت شده است، افزود: در این سند به منظور اجرایی شدن سیاست‏های تعیین شده برای تحقق اهداف، برنامه‏های عملیاتی مرتبط با هر بخش نیز تدوین شده است.

این مسئول، نقش بخش خصوصی در سیاست های اجرایی برنامه راهبردی مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از اهداف کلی این برنامه افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت‏ها و برنامه های اجرایی بخش صنعت، معدن و تجارت استان است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اظهار داشت: پشتیبانی ازکسب و کارهای دانش بنیان یکی از سیاست های پیش بینی شده در سند راهبردی است که برنامه عملیاتی آن نیز در جهت همکاری همه جانبه با مراکز پارک های علم و فن آوری و پشتیبانی از واحد های دانش بنیان تدارک دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست ها و امور پیش بینی شده در برنامه عملیاتی تدوین شده برای سال های 94 تا پایان سال 96 تهیه شده و امیدواریم تا پایان زمان پیش بینی شده صددرصد برنامه ها عملیاتی شوند.

لشگری در پایان گفت: با اجرای این برنامه گامی موثر در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین برداشته خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار