فرمانده سپاه کاشمر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر گفت: در سایه هوشیاری و بیداری ملت سرافراز ایران اسلامی توطئه دشمن همواره علیه ملت، نظام و انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۹۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 22 September 2015
علیرضا سازگار در مراسم رژه نیروهای مسلح بسیجی در خیابان امام خمینی کاشمر اظهار داشت: دشمن تمام تلاش و تمرکز خود را بر نهاد خانواده و مردم قرار داده تا از این طریق بتواند در باورهای دینی آنها نفوذ کند و آنان را به انحراف بکشاند.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و آگاهی اقشار مختلف مردم مقابل توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: امروز دیگر زمان جنگ فیزیکی و حضور در مرزهای خوزستان، کرمانشاه و ایلام نیست بلکه دشمن به دلیل ناامیدی به جنگ فیزیکی امروز به دنبال راه انداختن جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با بیان اینکه ملت بزرگ و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس 213 هزار شهید، 335 هزار جانباز، 7 هزار مفقودالاثر و 43 هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب در دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی کرده و در این راه نیز هزار میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شده است، تصریح کرد: امروز همه ما موظف و مکلف هستیم که دفاع مقدس 2 هزار و 877 روزه را در سی و پنجمین سالگرد آن ارج نهیم و همواره در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام، رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان در دفاع از ارزش‌های انقلاب، شهیدان و امام شهدا ثابت قدم بمانیم و این فرهنگ متعالی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

سازگار با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد رخنه در باورهای دینی و مراکز حساس به دنبال نفوذ به ایران اسلامی است، گفت: در سایه هوشیاری و بیداری ملت سرافراز ایران اسلامی توطئه دشمن همواره علیه ملت، نظام و انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است، به همین دلیل بر تمام افرادی که تریبون در اختیار دارند فرض است که مردم را نسبت به نیرنگ دشمنان آگاهی بخشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با تأکید بر ایجاد سرمایه‌گذاری از طریق اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: اگر قرار باشد فرصت سرمایه‌گذاری را برای سایر کشورها فراهم کنیم تنها از طریق اقتصاد مقاومتی و وارد کردن تکنولوژی پیشرفته به کشور امکان‌پذیر است؛ چرا که ملت ایران نیازی به مواد غذایی و سایر محصولات آماده ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار