فرمانده سپاه استان کرمان از آب‌رسانی به ۳۰۷ روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: آبرسانی به ۶۳ روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 08 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اهمیت خدمت بی‌منت به مردم اظهار داشت: دشمن به دنبال ترویج ناامیدی و انشقاق در بین مردم و نظام اسلامی است و در این راستا باید به دنبال امیدآفرینی و نشاط در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما، نگاه خدمات‌دهی به مردم است، نه نگاه سیاسی، قومی و مذهبی گفت: در این راستا راهبرد و نگاه ما را امامین انقلاب برای ما ترسیم کردند و ما در این مسیر گام برمی‌داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ما کسانی هستند که در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط حساس معیشت و اقتصاد و وضعیت سخت بیماری و شیوع کرونایی پشتیبان امام خویش بوده و در لبیک به امام خویش به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه مردم ما در انتخابات گذشته دست رد به سینه دشمن زده و پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستادند افزود: طوایف و عشایر ما به ویژه در جنوب و شرق استان کرمان بیشترین حضور و مشارکت را در صحنه انتخابات داشتند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فلسفه وجود سپاه پاسداران، اعتقادی، انقلاب و جهادی و مردمی بودن است و در خدمات دهی هیچ منتی را بر کسی نداریم تصریح کرد: ناامیدی و عدم اعتماد بر اثر سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح انقلابی و جهادی و نبودن در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان با تشکیل چند قرارگاه اولویت‌های استان را مشخص کردیم گفت: هشت ماه است که تنش آبی استان کرمان را در مجامع ملی مطرح کرده و فریاد زدم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با هماهنگی فرمانداران و آبفای استان، اطلس آب استان کرمان تهیه و وضعیت آب استان بررسی و مشکلات رصد شده است افزود: در سپاه با هماهنگی با قرارگاه محرومیت‌زدایی و با کمک خیرین و گروه‌های جهادی پای کار آمدیم چرا که حل مشکل آب در استان کرمان به‌تنهایی ممکن نیست.

وی با عنوان اینکه 747 روستای استان کرمان در اولویت آبرسانی قرار دارد گفت: آبرسانی به 36 روستا سال گذشته انجام شد و امسال نیز به 28 روستا در فاز اول و سه روستا در دهه کرامت آبرسانی انجام شده است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز نیز هزار و 600 خانوار، 6 هزار و 500 نفر در 4 روستا در شرق استان کرمان از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند، ادامه داد: آبرسانی به 110 روستا نیز در هفته دفاع مقدس در برنامه است که از این تعداد 80 روستای آن در شرق استان قرار دارد.

وی با عنوان اینکه 190 کیلومتر لوله برای آبرسانی به این روستاها وارد استان می‌شود افزود: با هماهنگی آبفا، خیرین، سپاه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه‌های جهادی و مردم این اقدام بزرگ انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان کسری داریم که 600 میلیون تومان آن را سپاه قبول می‌کند و امیدواریم که 600 میلیون تومان آن را آبفا بپردازد تا در هفته دفاع مقدس مشکل آبرسانی به 110 روستای استان حل شود.

سردار معروفی با بیان اینکه مردمی که در شرق و جنوب استان کرمان بیشترین مشکل اقتصادی را دارند بیشترین ایستادگی را پای نظام داشتند و این نشان از هوشمندی این مردم است گفت: ما مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها را می‌دانیم و با روی کار آمدن دولت جدید و آغاز به‌کار آن مانند دولت قبل و بیشتر از گذشته در کنار دولت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شش اولویت در استان داریم و با جدیت پای این اولویت‌ها ایستادیم تا این مشکلات در استان حل شود عنوان کرد: امسال آب‌رسانی به 307 روستا را در برنامه داریم که آبرسانی به 63 روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار