سارقانی که تحت عنوان مامور سازمان بهزیستی، طلاجات بانوی کهنسال را در یکی از روستاهای شهرستان دلیجان سرقت کرده بودند، در عملیات ماموران پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 19 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "مجتبی جمالی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل گزارشی از سرقت طلاجات خانمی کهنسال در یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰اعلام شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، دو زن تحت عنوان مامور بهزیستی وارد منزل صاحب خانه که زنی کهنسال بوده شده و با بیهوش کرد او با داروی بیهوشی، ۶ حلقه النگو طلایش را به سرقت برده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی سارقان در پیگیری تحقیقات پلیس یادآورشد: در اقدامات تخصصی انجام گرفته از سوی پلیس، دو فرد سارق شناسایی و دستگیر شدند و به سرقت ۶ حلقه النگوی طلا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از این بانوی کهنسال اعتراف کردند.
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افراد تحت عنوان مامور دستگاه های خدمات رسان، قبل از هر گونه همکاری، نسبت به رویت کارت شناسایی آنان اقدام کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار