جانشین قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : این قرارگاه هفته سوم اردیبهشت ماه در شهرستان خنداب، اردوی جهادی سلامت محور برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 28 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علی ستاری فر افزود : قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برنامه دارد، هفته سوم اردیبهشت ماه در روستای درمن شهرستان خنداب، اردوی جهادی سلامت محور برگزار کند.

وی ادامه داد: این اردو با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم، در عرصه‌های پزشکی و خدمات درمانی با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، فراهم کردن بستری برای خود سازی دانشجویان دانشگاه نیز از اولویت های مهم قرارگاه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه در نظر دارد تا از این فرصت بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ خودباوری، کار گروهی، مسئولیت پذیری و دغدغه‌مندی استفاده کند.

وی تاکید کرد: پیرو فرموده های رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به گروه‌های جهادی، خود را موظف می‌دانیم که در طول اردو از ظرفیت های مردم منطقه بهره بگیریم و برای توانمندسازی و ایجاد امید در بین آن‌ها بکوشیم .

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله این اردو به مدت سه روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه و با همت از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار خواهد شد .
ثبت نام این اردو تا ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و قرارگاه جهادی مهاجر از همه علاقه مندان خدمت محرومین برای شرکت در این اردوی جهادی دعوت میکند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار