فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت مردم در ایام نوروز امسال خبر داد و به مجرمان و اراذل و اوباش در خصوص عواقب کارشان هشدار داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 19 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سردار «علی اکبر جاویدان» در قرارگاه نوروزی انتظامی استان اظهار داشت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند. 

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.  

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت. 

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به بکارگیری ۴۵۰۰ مامور انتظامی، راه و راهور گفت: ۲۶ ایستگاه پلیس نیز در ورودی های استان و اماکن تفریحی و گردشگری راه اندازی شده و شهروندان در صورت نیاز به کمک پلیس می توانند به آنها مراجعه کنند. 

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند. 

سردار جاویدان در پایان گفت: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار