رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۰۰ خودرو در طرح کنترل ترافیک در استان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ 12 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد حیدری عصر روز گذشته شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های کنترل ترافیک، طرح برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش و فاقد پلاک از پانزدهم اردیبهشت به مدت یک هفته در معابر درون شهری استان اجرا و رانندگان خاطی اعمال قانون شدند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش در معابر شهری کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد خودروهای بدون پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت است و به همین دلیل برخورد قانونی با این خودروها به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

وی تشریح کرد: مخدوش کردن پلاک به منزله فرار از قانون بوده و جرم تلقی می‌شود و ضمن توقیف وسیله نقلیه، خاطیان به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

حیدری یادآور شد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی برای مرتکبان هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه یا الصاق پلاک تقلبی از شش ماه تا یک سال حبس پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف با هرگونه بی‌انضباطی در حوزه ترافیک با جدیت برخورد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار