تابناک: با توجه به شرایط نامناسب فوتسال کشور تیم های ورزشی یکی پس از دیگری به دلیل مشکلات مالی به سوی انحلال پیش می رود.
کد خبر: ۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ 15 January 2015

به گزارش تابناک، لیگ برتر فوتسال ایران این روزها در حال طی کردن دوران بلوغ زندگی خود است. شرایط نامساعد تیم های ورزشی، انحلال پی در پی قدرت های فوتسال کشور، کنار رفتن بزرگان فوتسال و جایگزین شدن جوانان به جای آن ها در کنار شرایط نامساعد داوری به خوبی نشانگر این مسئله است که فوتسال در حال پیش رفتن به سوی زوال است.
نمونه ای بارز از این مسئله را می توان در رقابت های لیگ برتر این هفته دید، در چارچوب یکی از مسابقات این هفته تیم گیتی پسند اصفهان میزبان مقاومت البرز بود که این تیم البرزی برای انجام مسابقه در اصفهان حاضر نشد.
مدیرعامل باشگاه مقاومت دلیل عدم حضور این تیم را مشکلات مالی بیان کرد. گفتنی است که مقاومت فصل گذشته توانست جواز حضور در مسابقات لیگ را بدست آورد، مسئولان شهر البرز بارها قول حمایت از این تیم را پس از حضور در لیگ برتر داده بودند اما متاسفانه پس از حضور مقاومت در لیگ این اتفاق رخ نداد.
محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند پیرامون وضعیت تیم مقاومت گفت: تیم البرز بازیکنان جوانی دارد که از ظرفیت های مناسبی برخوردار هستند از همین رو باید از این تیم حمایت شود تا این ظرفیت از بین نرود.
شاید بتوان گفت که، مهم ترین مشکل تیم های لیگ برتر در حال حاضر مشکلات مالی است، مشکلی که شاید گریبان فقیر و غنی را گرفته، به طور مثال باشگاه گیتی پسند که یکی از قدرت های بزرگ فوتسال کشور است حضورش برای فصل آینده در حاله ای از ابهام قرار دارد هم چنین بسیاری از بازیکنان این تیم دلیل اصلی عدم تمرکز موجود در زدن ضربات آخر را به خاطر مشکلات مالی می دانند.
عدم حمایت از اسپانسر ها و سرمایه گذاران توسط فدراسیون فوتبال شاید مهم ترین دلیل پدید آمدن این مشکلات مالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار