رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با راه‌اندازی طرح‌های توسعه و یک طرح نیمه تمام ظرفیت تولید کاشی و سرامیک استان تا پایان سال به ۵۴ میلیون متر مربع می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 13 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن وتجارت خراسان رضوی،راضیه علیرضایی اظهار داشت : در حال حاضر ظرفیت تولید کاشی و سرامیک استان سالانه 28 میلیون مترمربع است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری با راه اندازی طرح‌های توسعه واحدهای موجود و راه اندازی یک طرح نیمه تمام این رقم به 54 میلیون متر مربع می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد : هم‌اکنون 10 واحد تولید کاشی و سرامیک در استان با اشتغال‌زایی مستقیم برای 2 هزار و 416 نفر دارای پروانه بهره‌برداری هستند که میزان سرمایه‌گذاری در این بخش تاکنون هزار و 428 میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : با توسعه صنعت کاشی و سرامیک در استان علاوه بر فعال شدن بسیاری از معادن ، صنایع جانبی از قبیل صنایع فرآوری مواد معدنی، لعاب‌سازی، گلوله‌های سرامیکی و به ویژه صنعت حمل و نقل از رونق قابل توجهی برخوردار شده است و پتانسیل موجود در صنعت کاشی و سرامیک با راه‌اندازی واحدهای در حال ساخت، امکان توسعه بیشتر این صنایع جانبی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار