مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای اصفهان گفت: این نهاد به دنبال آموزش هدفمند و زمینه ساز اشتغال برای اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 04 February 2021

آرش اخوان افزود: توانمندسازی و مهارت آموزی برای اشتغالزایی از اولویت خاصی برخوردار است که توسعه و گسترش مراکز دولتی و آزاد در این راستا انجام می‌شود.

وی بیان‌ کرد: مرکز آموزش مهارتی ویژه زنان سرپرست خانواده در منطقه زینبیه اصفهان توانسته علاوه بر توانمندسازی این قشر با هم افزایی و مشارکت بخش خصوصی و خیریه ای ظرفیت تولید فراهم و برای بیمارستان‌ها و مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان لباس یک شکل تهیه می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای اصفهان یادآور شد: این چنین اقداماتی علاوه بر رفع نیاز جامعه به کاهش آسیب های اجتماعی گروه تحت هدف نیز کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه باید برای تولید و رونق اقتصادی از فناوری‌های نوین در کارگاه‌های تولیدی استفاده کرد، اظهارداشت: استفاده از دستگاه‌های جدید و نیروی انسانی برای اپراتور و هماهنگ کننده دستگاه به جای جابه جایی کالا استفاده شود تا  زمینه ساز اشتغال بسیاری از افراد و کاهش خستگی و فرسودگی نیروی کار شود.

اخوان به چالش‌های حوزه آموزش فنی و حرفه ای در استان اشاره و اضافه ‌کرد: چارت سازمانی و ساختار توزیع نیروی انسانی در این نهاد به ساماندهی و اصلاح نیاز دارد و این شرایط نابسامان در این حوزه موجب بروز مشکلاتی در ارائه خدمات شده است.

وی ادامه داد: وجود نیروهای حق التدریس در گذشته زمینه ساز توسعه آموزش ها در بخش های مختلف استان شد که امروز به دلیل کمبود این دسته از نیروها موانعی در آموزش داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار