فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از احیا گلخانه ها سطح شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و با هدف خودکفایی در تولید گل و گیاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 03 February 2021

فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از جمله خدمات ارائه شده توسط این سازمان می توان به گلخانه پارک شرقی و در مجموع راه اندازی گلخانه ها سطح شهر اشاره کرد، از آنجا که بحث تولیدات گل و گیاه و خودکفایی شهرداری مطرح است، در مناطق مختلف نیز فعالیت هایی برای تولید نشا و قلمه ها مختلف مورد نیاز شهرداری انجام دادیم.

وی افزود: فعالیت دیگر سازمان، بحث اندود کاری درختان سطح شهر است، با این عمل که حالت کاور مانندی برای درختان ایجاد می شود تا از آسیب ها زمستانی و آسیب هایی که به تنه ها درختان وارد می شود جلوگیری به عمل آید.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: هرس زمستانه از جمله فعالیت ها دیگری است که امسال سعی کردیم بیشتر در بحث فرم دهی درختان در سطح شهر انجام شود،  درختچه هایی هم برای بسیاری از بلوار های سطح شهر ایجاد شد.

این مسئول با اشاره به درختکاری ها انجام شده در سطح شهر خاطر نشان کرد: بسیاری از قسمت ها از جمله بلوار طاق بستان درختکاری شده، چند برنامه دیگر سازمان شامل جمع آوری درختان سطح شهر و احیای مجدد آن ها است.

وی یادآور شد: اقدام بعدی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، امداد درخت و کلینیک گیاه پزشکی است که در شهرداری کرمانشاه برای اولین بار انجام شد، بر این اساس اکیپ ها مختلف در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و درخت ها آسیب دیده را با حذف شاخه ها مشکل دار و آفت زده، همچنین حذف پاشنه ها از درخت هایی که احتمال دارد در سنوات گذشته بر اثر تصادف یا وزش باد شکسته باشد ظاهر فضای سبزمان را بهتر می کنیم. این فعالیت ها نوعی تیمار داری درختان و احیا مجدد آن ها است.

رحمتی زاده تاکید کرد: در بحث تبلیغات شهری نیز اکثر تابلوهایی که در سطح شهر می بینید و همچنین رنگ آمیزی پایه های تبلیغاتی سطح شهر و اکران آن انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار