معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ثبت‌نام طرح ترافیک هسته مرکزی شهر اصفهان برای سکنه این منطقه از فردا ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 30 January 2021

مسعود بنده خدا با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان تمام مصوبات لازم برای اجرایی شدن را دریافت کرده است، اظهار داشت: این طرح قرار است فاز به فاز اجرایی شود و در صورت تکمیل به عنوان طرح جایگزین طرح زوج و فرد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فاز اول اجرایی این طرح از فردا ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود، ابراز داشت: در این فاز به مدت دو ماه ساکنان هسته مرکزی شهر اصفهان می‌توانند برای ثبت نام به سایت این طرح مراجعه کنند.

معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ثبت نام ساکنان اعتبار سنجی انجام و نتایج آن به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد، افزود: پس از آن فروش طرح برای دیگر شهروندان نیز اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان نرخ مصوب دارد، اضافه کرد: قیمت مصوب برای ساکنان منطقه با ۸۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

بنده‌خدا با بیان اینکه برای ثبت نام سکنه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، ادامه داد: سقف تعداد ثبت‌نام نیز برای این طرح در نظر نگرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار