رییس کمیته امداد منطقه یک کرج اعلام کرد که در قالب تفاهم نامه ای ، برای مددجویان تحت پوشش این نهاد با کمک شهرداری کرج و مرکز نیکوکاری فرشتگان اشتغال پایدار ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 30 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله طاهری اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در زمینه ارتقای کسب و کار های نوین ، سطح پویایی و فضای نوآورانه در حوزه کار آفرینی و کار آفرینی اجتماعی ، توانمند سازی مددجویان طرح صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تقویت و توسعه بازار مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد با اولویت طرح های کارگاهی با نگاه صادرات محصولات ، برند سازی و استفاده از روش های نوین الکترونیکی ، فضای دیجیتال و همچنین ارائه آموزش به اقشار ضعیف شهرستان از جمله کسبه و مشاغل ناپایدار با معرفی سازمان ساماندهی مشاغل شهری از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

طاهری گفت : سازمان ساماندهی شهری و کشاورزی شهرداری کرج نیز متعهد شده که  در  ایجاد فضاهای مناسب در مسیر توانمند سازی مددجویان ، اقشار آسیب پذیر ، مشارکت در تامین هزینه های جاری ، کار گاه های آموزشی و رویدادهای ترویجی مرکز و شناسایی دست فروشان برای معرفی به مرکز کار آفرینی اجتماعی  اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد که امسال چهارهزارو ۳۰۰ مورد اشتغال دراستان البرز مورد تعهد  کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز  بوده که ۹۷ درصد آن محقق شده است.

وی گفت: که امسال همچنین ۲هزارو ۵۰۰ مددجو و نیازمند تسهیلات اعطایی اشتغال و خودکفایی و یک هزارو ۸۰۰ مورد  از خدمات کاریابی بهره مند شده اند.

اکنون حدود ۳۵ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که تلاش ها بر خود اشتغالی آنان متمرکز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار