کد خبر: ۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱ 02 March 2015
کارگردان نمایش «دیلان» گفت: نبود امکانات مناسب در سالن‌های نمایش بر روند فعالیت هنرمندان عرصه تاتر تاثیر منفی می‌گذارد.
ندا قربانیان، طی سخنانی اظهار کرد: نمایش«دیلان» قصه سه زن را در فضای یک غسال‌خانه روایت می‌کند که در دوران جنگ تحمیلی و در یک شهر مرزی کردنشین گرد هم آمده‌اند تا اجساد بی‌روح را مهیای سفر آخرت کنند.
به گزارش ایسنا این کارگردان تئاتر در ادامه از بازیگران نمایش سخن به میان آورد و گفت: دنیا رحیمی، هانیه حیایی فرد، رضا یعقوبی و ندا قربانیان بازیگران نمایش دیلان هستند که از دو ماه پیش تمرینات خود را برای اجرا آغاز کرده اند.
وی ابراز کرد: این نمایش از 30 بهمن الی 15 اسفند ساعت 18 در پلاتو رودکی تاتر شهر کرج میزبان علاقه‌مندان است.
قربانیان در ادامه به مشکلات تئاتر استان البرز اشاره کرد و گفت: با وجود استقبال زیاد جوانان البرزی از هنر تئاتر این هنر در استان بسیار غریب واقع شده است و متاسفانه مسئولان فرهنگی البرز نیز برای گسترش زیرساخت این عرصه فعالیت چندانی نمی‌کنند.
این کارگردان تئاتر تصریح کرد: با رسیدن به روزهای پایانی سال هنوز هیچ گونه حمایت مادی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از هنرمندان و بازیگران تئاتر نشده است و متاسفانه علاقمندان این هنر با عشق و علاقه خاص خود از جیب شخصی برای تئاتر هزینه می‌کنند.
وی خواستار مشارکت و حمایت سایر دستگاه‌های دولتی از تئاتر استان شد و اظهارکرد: تعداد زیادی از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی اعتبارات خوبی در بخش‌های فرهنگی دارند که باید از محل این اعتبارات هنرمندان تئاتر را حمایت و زمینه را برای اجرای عمومی نمایش‌های مختلف فراهم کنند.
قربانیان در پایان از محدودیت و نبود امکانات در سالن‌های نمایش استان سخن به میان آورد و گفت: متاسفانه سالن‌های نمایش از ابتدایی‌ترین امکانات نیز محروم هستند که این نقصان یقیناً بر روند کار هنرمندان تاثیر منفی می‌گذارد لذا از مسئولان انتظار داریم که به وضعیت سالن‌ها رسیدگی کنند و امکانات لازم را برای هنرمندان فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار