امام جمعه کرمانشاه به اثرات ارزشمند روحیه پهلوانی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 28 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، آیت الله علما پیش از ظهر امروز با اعضای هیأت کشتی استان کرمانشاه دیدار کرد و با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کرمانشاه از دیر باز به پهلوانی و مردانگی شهره عام و خاص بوده، لذا این ثروت ارزشمند اجتماعی باید حفظ شود و به آیندگان منتقل گردد.

وی افزود: اگر مشاهده می‌کنید کار‌های بسیار خوب و بنیادی را بزرگان انجام داده‌اند، همه به برکت انقلاب اسلامی بوده که نمونه بارز آن برنامه‌های کمک مومنانه مردم برای کمک به محرومان کشور در ایام کرونا است که با جرأت می‌توان گفت در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در برخی کشور‌ها صف مردم برای دریافت غذا به بیش از هفت کیلومتر می‌رسید، اما با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار خوشبختانه در کشور ما مشکلی نداشتیم.

علما با اشاره به اهمیت کشتی پهلوانی و اثرات ارزشمند آن در سطح اجتماع تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از همین برنامه‌های عام پسند توانست کار‌های بزرگی در سطح استان کرمان انجام دهد، آن شهید بزرگ در تمامی شهر‌های استان کرمان حسینیه ساخت و کار‌های عام المنفعه را از طریق حسینیه‌ها انجام می‌داد.

وی تصریح کرد: انجام برخی کار‌ها با پول انجام نمی‌شود، بلکه تدبیر و مدیریت بهینه می‌خواهد لذا باید با تدبیر و اندیشه جوانان را به سوی انقلاب جذب کنیم و حتی کسانی را که نسبت به انقلاب موضع درستی هم ندارند را جذب کنیم، زیرا این‌ها فرزندان ما هستند و سرمایه‌های انسانی این نظام و کشور هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار