حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب عدالت‌خواهی، شفافیت، کار جهادی و انقلابی، استکبار ستیزی و ولایت مداری مطالبه اصلی جوان انقلابی ،فکور و پرتلاش امروزی است.
کد خبر: ۹۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 December 2020

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دانشجویان امروز چشم بینای هر نظام عدالت خواه و آزادیخواهی است.

وی خاطر نشان کرد : جوان انقلابی، گام به گام برای پیشبرد نظام و اهداف نظام اسلامی تلاش می کند، جوان انقلابی بر اساس گام دوم انقلاب که مد نظر مقام معظم رهبری است از تنبلی و توقف بیزار است.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود : جوان انقلابی تحت تأثیر رسانه‌های غربی قرار نمی گیرد، جوان انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری بر اساس سیاست های نظام رفتار می کند و سیاست‌های کلان نظام اسلامی پیشرفت و عدالت خواهی در آن نهفته است.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد : جوان انقلابی سیاست هایی که مبتنی بر اسلامیت نظام است، سیاست های که مبتنی بر جمهوریت نظام است و سیاست‌هایی که اعتلای ملت ایران را در نظر دارد دنبال می کند.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان گفت : جوان انقلابی از جوسازی ها و توطئه های خائنانه دشمن نمی هراسد، دشمن هراسی به دل ندارد و شهادت طلبی را نهایت آمار و آرمان خود می داند و بر اساس گام دوم انقلاب، انقلابی تلاش می‌کند که کشور به سمت ترقی، پیشرفت و عدالت حرکت کند و خودش هم در این مسیر بیش از بقیه تلاش خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار