فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۷مرکز شبانه روزی، ۳۰مرکز روزانه آموزشی و خدماتی و ۵ مرکز ویزیت در منزل در حوزه توانبخشی، از مددجویان تحت پوشش استان کرمانشاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مراقبت و نگهدای می کنند.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 04 November 2020

فرخناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تشدید ویروس کرونا شرایط برای نگهداری مددجویان در مراکز شبانه روزی بهزیستی سخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: با شرایطی روبرو شده ایم که به مراتب پیچیده تر از زمان جنگ شده است، چرا که نه تنها استان بلکه کشور و کل دنیا درگیر ویروس خشن و هولناک کرونا است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مدیران و پرسنل مراکز غیردولتی سالیان دراز است که با ارائه خدمات ارزنده در کنار بهزیستی بوده اند و اکنون روز امتحان سختی است که با همدلی، صبر و شکیبایی بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم تا به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

محمدی در پایان گفت:ویروس منحوس کرونا تشدید شده است و در اکثر شهرستان های استان وضعیت قرمز اعلام شده و محدودیت های کرونایی نیز اعمال شده است تشدید این اعمال بخاطر بی احتیاطی برخی از مردم است خواهشمندیم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت حضور در اماکن عمومی ماسک بزنند وفاصله اجتماعی را رعایت کنند تا مانع از تشدید این ویروس شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار