مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: مراکزآزمون کنکور سراسری براساس پروتکل های بهداشتی دراین استان برای داوطلبان درحال آماده سازی است.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 16 August 2020

البرز آماده برپایی کنکور سراسری سال ۹۹ است

به گزارش «تابناک البرز» سالارقاسمی درنشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری اظهارداشت: به منظور بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر کنکورباید به اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت های داخلی و خارجی دربرگزاری کنکور، تلاش داریم تا این آزمون به نحو احسن و با مشارکت مدبرانه مدیران و روسا برگزارشود.

وی با اشاره به اینکه آزمون دوره دکترا وارشد با موفقیت برگزار شد،اضافه کرد: با توجه به تعداد شرکت کنندگان دراین آزمون واهمیت آن که حاصل دسترنج چندین ساله دانش‌آموزان عزیز است تصمیم بربرگزاری این آزمون شد.

قاسمی یادآورشد: به منظور جلوگیری ازتراکم جمعیتی داوطلبان، زمان برگزاری آزمون از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: آزمون عمومی واختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنردرصبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، و علوم انسانی درصبح پنجشنبه ۳۰ مرداد،داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی درصبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با تاکید برانتخاب مراقبین افزود: سعی شود ازافرادی که دارای تجربه کافی دراین زمینه دارند استفاده شود تا هم دانش‌آموزان راضی باشند و هم آزمون به نحو احسنت برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: درکنکورامسال میزبانی ۲۲ هزار کنکوری در ۱۷۰ حوزه امتحانی ازمجموع ۴۰ هزارشرکت کننده کنکورسراسری را برعهده داریم.

وی بیان داشت: صندلی‌های داوطلبان نیز با فاصله ۱۸۰ سانتی مترازهم، جاگذاری خواهند شد.

وی گفت: شهرستان نظرآباد برای اولین بار میزبان کنکور سراسری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار