معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار:
برای این منظور اکیپی متشکل از دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله اداره کل تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، امور صنفی، دانشگاه علوم پزشکی و اماکن عمومی از وضعیت فروش البسه دست دوم دراستان بررسی کارشناسی نموده و پس از شناسایی درصورت غیر بهداشتی و غیر قابل استفاده بودن از ادامه فعالیت عرضه کنندگان این نوع کالا مطابق قانون جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 03 September 2015
جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط در سالن شهید رجایی استانداری برگزارشد.
به گزارش تابناک اردبیل، در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به این که حمایت از تولیدات داخلی موجب کاهش قاچاق کالا و ارز در استان می شود گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم تاسلامت چرخه اقتصادی دراستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولیدات داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی استان را فراهم آوریم .
طاهرشریفی برلزوم همکاری دستگاه های مرتبط باقاچاق کالا وارز دراستان اشاره کرد وافزود: با برنامه ریزی بر پایه اطلاعات صحیح می توانیم بحث قاچاق را دراستان مدیریت کرده و در این صورت است که می توانیم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق باشیم .

وی بر ممنوعیت عرضه و فروش لباس های دست دوم دراستان تاکید کرد و ادامه داد: برای این منظور اکیپی متشکل از دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله اداره کل تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، امور صنفی، دانشگاه علوم پزشکی و اماکن عمومی از وضعیت فروش البسه دست دوم دراستان از تمامی عرضه کنندگان این نوع کالا بررسی کارشناسی نموده وپس از شناسایی درصورت غیر بهداشتی و غیر قابل استفاده بودن از ادامه فعالیت آنان مطابق قانون جلوگیری کنند.
جانشین رییس کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا وارز استان افزود : باتوجه به این که لباس های دست دوم ( تاناکورا ) باقیمتی پایین ، مشتریان زیادی به خود جذب کرده و بسیاری از مشتریان این البسه به عواقب و مشکلات بهداشتی و پوستی استفاده از آن توجه ندارند و به صورت قاچاق از مبادی غیر قانونی وارد می شود مبارزه با آن ضروری است و دراین راستا همه دستگاه های اجرایی ذی ربط ملزم به اجرای قوانین مربو ط هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار