مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به هیچ وجه کمیته امداد، نهاد فقرپرور نیست.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ 23 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، چهارم اردیبهشت در دیدار با امام جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: در سایه نگاه دوراندیشی امام راحل (ره)، ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته امداد تشکیل شد تا باور و اعتقاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خدمت به محرومان و مستضعفان نمایان و آشکار شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) پس از نهضت انقلاب اسلامی، در نهضتی جدید فرمان تشکیل کمیته امداد و سپردن مسئولیت به شخصیت‌هایی همچون مرحومین نیری، حاج حیدری، شفیق و عسگراولادی را صادر کرد تا اصالت و شناسنامه این انقلاب را که همان خدمت به محرومان است به اثبات برساند.

حسین‌نژاد بیان کرد: این افق دید وسیع، نشان از درایت امام راحل (ره) داشت و ثمره این دوراندیشی را در تلاطم اقتصادی و سخت‌ترین شرایط معیشتی در دستگیری از فقرا و نیازمندان شاهد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به تبع این حمایت‌ها، مددجویان کمیته امداد با عزت و قوت قلب همواره در کنار انقلاب و دستاورد‌های آن بوده‌اند و هیچ وقت پشت این انقلاب را خالی نگذاشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به هیچ وجه کمیته امداد، نهاد فقرپرور نیست.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است بحث توانمندسازی خانواده‌ها را به عنوان رویکرد اصلی مورد توجه قرار دهیم تا زمینه و بستر خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت با عزت و احترام حقیقی فراهم آید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار