کد خبر: ۸۸۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 28 July 2020
 
تابناک/به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور،مزار نورانی شهید سید محسن علوی از فعالین فرهنگی ستاد نماز جمعه املش در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی،گلباران شد.
 
گلباران مزار شهدای املش
 
 
در این برنامه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ” امام جمعه املش ” مهندس رنجبر ” فرماندار شهرستان املش ” مسئولین ادارات و نهادهای دولتی انجام شد،مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مزار شهید سید محسن علوی از فعالین فرهنگی ستاد نماز جمعه املش در اوایل انقلاب،در گلزار شهدای املش گلباران گردید.
 به گزارش ایثار گیلان،شهید سید محسن علوی از دوران نوجوانی و جوانی به دلیل هجمه های فرهنگی دشمن در دوران انقلاب،علاقه زیادی به تبلیغات فرهنگی در مساجد و سخنرانی در بین مردم جهت حفظ انقلاب داشتند و تا جایی که ایشان را بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه املش معرفی می کردند.
شهید علوی به جزء فعالیت تبلیغی و فرهنگی در املش،در دوران جنگ تحمیلی و در جبهه نیز به فعالیت فرهنگی می پرداخت و سرانجام در ۲۴ تیر ۱۳۶۱ در شلمچه به شهادت رسید و در املش به الگوی ”جوان مومن و انقلابی ”تبدیل و بسیاری از جوانان این شهرستان علاقه خاصی به این شهید پیدا کردند و انتظار می رود که جوانان و نوجوانان متدیّن با الگوگیری از این شهید بزرگوار و درس گرفتن از زندگی شهدا و آشنا شدن با فرهنگ ایثار شهادت ، ادامه دهنده راه شهدا باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار