مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از انعقاد قرارداد 456 سرمایه گذار جدید برای حضور در شهرکها و نواحی صنعتی این استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 03 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سید مسعود عظیمی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت : با منعقد شدن این تعداد قراردادها در مجموع 234 هکتار زمین برای ساخت واحدهای صنعتی جدید در این مدت در 29 شهرک و ناحیه صنعتی استان به متقاضیان واگذار شده است.

وی همچنین از تشکیل شرکت های خدماتی جدید در دو سال اخیر خبر داد و افزود به منظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امرو نگهداری و مدیریت شهرک و ناحیه صنعتی بدست صاحبان صنایع مستقر ، پنج شرکت خدماتی در شهرکهای صنعتی فولاد و ابرکوه و نواحی صنعتی مبارکه، ابرکوه و هرات تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ادامه داد : در این مدت 293 فقره مجوز ساخت ساختمان و 130 فقره گواهی پایان کار ساختمان برای واحدهای صنعتی صادر شده است.
هم اکنون 29 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد 13 شهرک صنعتی مصوب ، 15 ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در زمینه های شیمیایی، نساجی، فلزی، غذایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک فعالیت می کنند.
وسعت شهرکها و نواحی صنعتی استان هم اکنون شش هزار و 622هکتار است.
بیش از 92 درصد صنایع استان یزد در حوزه صنایع خرد، کوچک و متوسط است که 60 درصد اشتغال صنعتی استان و 40 درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت را شامل می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار