معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه کاشان قطب اصلی گلاب‌گیری ایران است گفت: یکی دیگر از حوزه‌هایی که با شیوع کرونا در منطقه بسیار متضرر شد صنعت گردشگری است.
کد خبر: ۸۳۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 16 April 2020

 حیدر قاسمی با بیان اینکه شرایط دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در حال حاضر از نظر ابتلا به کرونا مناسب است اظهار داشت: وضعیت کرونا در منطقه کاشان در حال حاضر شرایط مناسبی است ولی این به معنای اتمام کرونا در این منطقه نیست.

وی با اشاره به وجود آمدن برخی مشکلات همزمان با شیوع کرونا بیان داشت: یکی از مهمترین گروه‌هایی که با توجه به وجود کارخانه جات متعدد فرش ماشینی زندگی آنها تحت تأثیر قرار گرفت، کارگران بوده‌اند که بر این مبنا ممکن است این مشکلات در آینده نزدیک بیشتر خود را نشان دهد.

قاسمی همچنین با بیان اینکه کاشان قطب اصلی گلاب‌گیری ایران است و در ایام برداشت گل محمدی قرار داریم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه‌هایی که با شیوع کرونا در منطقه بسیار متضرر شد صنعت گردشگری است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حمایت‌های لازم از فعالین این حوزه انجام شود.

وی صنوف خرد را یکی دیگر از حوزه‌هایی دانست که همزمان با شیوع کرونا بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و افزود: بسیاری از اقشار آسیب پذیر جامعه نیز دچار بحران شدند که امیدواریم با کمک‌های دولتی و همچنین ورود خیرین این گروه از هموطنان عزیز بتوانند بزودی به شرایط قبل از شیوع کرونا برگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار