فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از انجام رژه خدمت در روز ارتش (۲۹ فروردین) و همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 13 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیر فرهاد آریانفر اظهار کرد: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در کرمانشاه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری رژه نظامی اقدام به برگزاری رژه خدمت در روز ۲۹ فروردین(روز ارتش ) خواهند کرد.

آریانفر با بیان اینکه در مراسم روز ارتش امسال در کرمانشاه هیچ تجمع مردمی نداریم، افزود: نیروهای ارتشی در کرمانشاه به همراه یگان های جنگ نوین که مجهز به تجهیزات و ماشین آلات مقابله با جنگ‌های میکروبی و شیمیایی هستند، پس از برپایی رژه خدمت در پادگان شهید سروران، وارد معابر شهری شده و اقدام به ضدعفونی معابر عمومی خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: قرار شده مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مناطق پرخطر شهر کرمانشاه از حیث شیوع کرونا را برای انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی در روز ارتش معرفی کنند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در ادامه اشاره ای هم به اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه از سوی ارتش از ابتدای شیوع کرونا داشت و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و به دنبال فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ورود نیروهای مسلح به حوزه مقابله با کرونا، نیروهای ارتش در نقاط مختلف استان به ویژه شهر کرمانشاه انجام اقداماتی از جمله ضدعفونی کردن معابر، ایجاد نقاهتگاه، ایجاد ایستگاه‌های ثابت و سیار انجام تست تب‌سنجی و ... را در دستور کار قرار داده اند.

آریانفر افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی ارتش به صورت رایگان بین مردم استان کرمانشاه با اولویت مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه توزیع شده است.

وی با اشاره به برپایی ۲۵۰ تخت نقاهتگاهی در کرمانشاه و ۵۰ تخت نقاهتگاهی در هریک از شهرستانهای هرسین و صحنه، گفت: برای برپایی بیمارستان صحرایی نیز در هر جایی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، آمادگی داریم.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور تاکید کرد: همانگونه که قبلا نیز با مردم عهد بسته بودیم، ارتش با تمام توان و امکانات خود و تا ریشه‌کنی کامل این بیماری در کنار مردم استان خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار