رییس هیات فوتبال استان یزد گفت : کمیته فنی ، محمد حسین میرشمسی را به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور انتخاب کرد.
کد خبر: ۸۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 26 August 2015
مربی یزدی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلیبه گزارش تابناک یزد، محمد حسین رسولزادگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تصمیم بخاطر پایان همکاری مربی بزریلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بخاطر مسائل مالی است
وی ادامه داد : مارکو اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی سال های متمادی هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را بر عهده داشته است .
رییس هیات فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد : اکتاویو مشکلی برای حضور در ایران نداشت اما فدراسیون فوتبال بخاطر مشکلات مالی نمی توانسته جوابگوی تعهدات خود باشد.
رسولزادگان افزود : طبق تصمیم کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال میرشمسی به عنوان سرمربی در کنار عباس هاشم زاده مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی فعالیت می کند .
این مسوول اظهار داشت: در صورت تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال و صدور حکم ، میرشمسی به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی ایران خواهد بود .
رسولزادگان ادامه داد : محمد حسین میرشمسی از مربیان با اخلاق و مجرب ایران محسوب می شود که سال ها در کنار تیم گلساپوش یزد فعالیت کرده است .
رییس هیات فوتبال استان یزد ، انتخاب مربی یزدی را مایه افتخار فوتبال ساحلی ایران و یزد ذکر کرد و برای وی در انجام وظایف خطیرش در این عرصه آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا است و در مسابقات جهانی دارای عناوین شایسته است.
تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد تنها نماینده این استان در لیگ برتر کشور است که در فصل گذشته بعد از پارس جنوبی بوشهر نائب قهرمان ایران شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار