رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تنها هدف دستگاه قضایی حاکمیت اسلام و معیارهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 18 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز مراسم تودیع و معارفه دادستان پیشین و جدید عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان با حضور استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان، با بیان اینکه تنها هدف دستگاه قضایی تلاش برای حاکمیت اسلام و معیارهای اسلامی است اظهار داشت: در دوران خدمت دادستان پیشین می توان گفت که عملکرد بسیار مثبتی نسبت به دوران پیش از خود داشته و دادستانی در دوران وی دارای تشکیلات منسجم و قانون گرا بوده است.

 رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری تمامیت نظام توسط دستگاه قضایی تحکم پیدا کرده و وظیفه قوه قضاییه باید علمی و مبتنی بر قانون باشد. مبنای اداره کشور قانون و الزامات قانونی بوده که در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است. همچنین طبق بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول رئیس قوه قضاییه، دادگاه و دستگاه قضایی باید اقتضائات خود را همراه با گام دوم انقلاب همراه و در بخش قضایی کارآمدی نظام را افزایش دهد.

 وی در ادامه افزود: موقعیت های مناسبی در ۶ ماه تصدی ریاست کل دادگستری استان ایجاد شده و تمامی برنامه ها درقالب کاهش پرونده های موجودی و تعیین تکلیف پرونده های مسن است به نحوی که بیش از ۱۸ هزار پرونده مسن در استان موجود بوده که پیگیری شده اند. و کاهش ورودی پرونده های کیفری و حقوقی باعث کاهش خصومت ها و اتفاقات دلخراش می شود.

 توسلی زاده با اشاره به پیشرفت مناسب در سی ام اس خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد جرائم مهم بوده که به هیچ عنوان گذشت از آن ها نخواهد شد و با کاهش هر چه بیشتر اختلافات بین مردم کسب و کارها رونق پیدا کرده و صله رحم ایجاد می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار