رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک
 رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انفجار موادمحترقه دست‌ساز در این شهر حادثه آفرید و منجر به سوختگی شدید ۲ نوجوان و تخریب شیشه‌ها و دیوارهای یک منزل شد.
کد خبر: ۸۲۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 04 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی نقل از ایرنا آتش پاد دوم «مسعود آقازیارتی» روز چهارشنبه  افزود: این حادثه عصر روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک (کوی مصطفی خمینی) و شماره ۶ (خیابان محسنی) به محل حادثه در خیابان ادبجو، مقابل کوچه غزنوی اعزام شدند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق و گاز ساختمان کرده و با ایمن‌سازی محل، سه نوجوانی که در حال ساخت و تهیه مواد محترقه چهارشنبه آخر سال بودند و بر اثر انفجار، ۲ نفر از آنها به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بودند را با احتیاط کامل از ساختمان خارج کردند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.  
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ادامه داد: این منزل قدیمی‌ و با سقف تیرچوبی بود و نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی برای ایمن‌سازی محل حادثه و جلوگیری از ریزش سقف منزل، با تخلیه کامل باقیمانده مواد محترقه از ساختمان، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آتش پاد دوم آقازیارتی تاکید کرد: شهروندان در ایام پایانی سال در صورت بروز رفتار مشکوک همسایگان و بخصوص نوجوانان در انبارکردن و ساخت مواد محترقه، موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند تا از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال، والدین باید با در نظر گرفتن خطرات استفاده از این گونه مواد، از خرید و تهیه آن در هر مقدار برای فرزندان خود خودداری کنند و در این مدت بیشتر مراقب کودکان و بویژه نوجوانان باشند تا شاهد تکرار چنین حوادث‌ دلخراشی نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار