نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار امروز کشور ما به دنبال شعار «نه شرقی و نه غربی» به دست آمده است.
کد خبر: ۸۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حسنیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام آمد و پشتوانه وحی را با خودش به ارمغان آورد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: زمانی استکبار جهانی نیمی از دنیا را شرقی و نیمی دیگر را غربی کرده بودند و این زاییده فکر سیاستمداران و رؤسای استکبار بود.

وی گفت: اما امام با شعار نه شرقی و نه غربی یک جمهوری فطری الهی و اسلامی به مردم کشور هدیه داد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: امام آمد و بر روی کره زمین انقلاب اسلامی خدایی و معنوی را که در دنیا بی نظیر بود راه انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قوانین و مقرراتی که پشتوانه آن خدا و وحی باشد هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود، ادامه داد: شعار نه شرقی و نه غربی همانند کلمه لا اله الا الله است که هرچه غیر خدا را می‌کند و خدا را به اثبات می‌رساند و اما با این حرکت خود حاکمیت را به خدا، رسول، اسلام، فطرت و همه مردم هدیه داد.

وی ادامه داد: تمام هم و غم امام پیاده شدن اسلام واقعی در کشور بود و اگر این عمل پیاده شود بدون شک به قدرت می رسیم.

آیت الله علما به سیلی سختی که در پی انتقام خون سردار سلیمانی به آمریکا زده شد اشاره کرد و گفت: این سیلی به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب بود و دیدیم سپاهی که خود در تحریم به سر می‌برد چطور پرقدرت ظاهر شد و سیلی سختی به دشمن وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به قدرت نیروهای ارتش نیروی انتظامی و مردم کشور ایران اشاره کرد و گفت: این اقتدار به دنبال شعار نه شرقی و نه غربی به دست آمده است دشمن بداند که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را کمرنگ کند.

وی خاطر نشان کرد: توحید و کلمه لا اله الا الله در کشور ایران جاذبه و کششی به وجود آورده که توانسته امثال حاج قاسم‌ها را تربیت کند.

آیت الله علما تاکید کرد: اگر همه ما وارد این کلمه طیبه شویم هیچ قدرتی به ما ضربه نمی‌زند همانطور که ترامپ این واهمه را دارد و بارها گفته است که اگر حرکتی انجام دهد آیت‌الله جوابمان را خواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست که در انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و با حضور خود خاری باشند بر چشم دشمنانی که نمی‌توانند قدرت و عظمت کشور ایران را ببینند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار