وی بیان کرد: مهمترین عامل در مراحل ایده تا شهرت یک برند در توجه به فناوری است چراکه فناوری با کمک خلاقیت می تواند سبب ارتقای کیفی برند در جامعه شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، از ارتقای سهم برندهای محصولات خراسان رضوی در سطح بینالمللی در صورت همکاری دانشگاههای این استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین موانع برندها در سطح بینالمللی مشکلات و تحریمهای سیاسی بود که به نظر میرسد این امر با به نتیجه رسیدن مذاکرات، تا حدودی رفع شود.
علیرضایی تبیین کرد: دولت همواره تلاش میکند با در نظر گرفتن راهکارهای مختلف از برندهای ایرانی حمایت کند و به نتیجه رسیدن مذاکرات نیز در راستای رسیدن به این مهم است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حمایت از برندهای ملی در این استان را از اهمیت بالایی دانست و خاطرنشان کرد: از مهمترین مشکلات این بخش را میتوان تهیه برندهای تقلبی در برخی از کشورها عنوان کرد لذا برای رفع این مشکل، صاحبان برند باید مالکیت معنوی از آنها را جدی بگیرند.
وی استفاده از تولید ملی و برند ایرانی را از طریق فرهنگسازی در جامعه عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از کالاهای نامرغوب چینی با برندهای کشورهایی همچون ترکیه در کشور ما وجود دارند که برخی از مشتریان را به سوی خود جذب میکنند لذا برگزاری چنین همایش هایی میتواند به مردم درباره خرید هر نوع برند آگاهی بدهد.