شهردار شيراز با بيان اينكه شهدا قهرمانان ملي و سرمايه كشور هستند، گفت: اگر جناح‌هاي سياسي و افراد دعواهايي با هم دارند، ميدان دعوا را به جاي ديگر بكشانند و شهدا را وجه‌المصالحه خود قرار ندهند .
کد خبر: ۷۷۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 28 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حيدر اسكندرپور بعدازظهر چهارشنبه ٦ شهريور در صحن علني شوراي شهر شيراز كه با حضور فرماندار اين شهرستان برگزار شد، با اشاره به هجمه‌هاي انجام شده به شوراي پنجم و شهرداری شیراز، افزود: گاهي مي‌بينيم در فضاي مجازي به مناسبت‌هايي تلاش مي‌شود تا شورا و مجموعه مديريت شهرداري را به سمت و سوي خاصي سوق دهند كه با واقعيت سازگار نيست .

وي ادعاي بي توجهي شهرداري و شورا به ارزش‌هاي دفاع مقدس را تهمتي سنگين دانست و گفت: به كساني كه اين مباحث را دنبال مي‌كنند توصيه مي‌كنم قدري دقت كنند، برخي مسائل و ارزش‌ها متعلق به مردم است نه يك جريان كه در زمان انتخابات از آن براي تخريب ديگران استفاده كنند .

اسکندرپور از شهدا به عنوان قهرمانان ملي كشور ياد و تاكيد كرد: هر ملتي براي بقا و دوام به قهرمانان ملي نياز دارد و نزدیکترین اتفاق در دوران معاصر براي ما دوران دفاع مقدس و شهدايي است كه براي دفاع از وطن و نظام جنگيدند که آنها نیز متعلق به ملت ايران هستند نه يك جريان .

شهردار شیراز با بيان اينكه بعضي از اعضاي شورا و مديران شهرداري شيراز افتخار دارند كه همسنگر بسياري از شهدا باشند، گفت: اين يادگاران دفاع مقدس در شورا و شهرداري چگونه ممكن است امروز به شهدا بي توجه باشند؟

وي با اشاره به جلسه ديدار خود با فرزندان دختر شهداي شاغل در شهرداري شيراز، عنوان كرد: در اين جلسه اعلام كردم كه نبايد اجازه داد كه اين سرمايه عظيم معنوی در دعواهاي جناحي و رسانه‌اي هزينه شود .

شهردار شيراز ادامه داد: با افتخار اعلام مي‌كنيم هرچه بتوانيم براي پاسداشت شهدا انجام مي‌دهيم و آن را براي خود افتخار مي‌دانيم نه وظيفه .

اسكندرپور بار ديگر يادآور شد: از همه دلسوزاني كه به شورا و مديريت شهري از سر دلسوزي تذكر داده و مسائل را پيگيري مي‌كنند، تشكر مي‌كنيم و از كساني كه مي‌خواهند از هر مناسبتي استفاده ابزاري كنند، مي‌گوييم اين كارها را جاي ديگري انجام دهند و كاري به سرمايه معنوي و ميراث ملي نداشته باشند و آن را محل دعوا قرار ندهند .

وي يادآور شد: در تابلوهاي نصب شده، آرم سازمان تراقيك شهرداري شيراز درج شده و از آنجا كه اين سازمان قبل از سال ٩٥ منحل شده، اين نشان مي‌دهد كه نصب تابلوها مربوط به سال‌هاي قبل و ناشي از بي دقتي بوده است.بي‌شك در مجموعه شهرداري در همه دوره‌ها نسبت به شهدا حساسيت وجود داشته است .

شهردار شيراز گفت: اطمينان مي‌دهم كه شخصا موضوع را بررسي و از همه مديران شهرداري خواستار مراقبت لازم شده‌ام .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار